مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 21
فرمت فایل doc
حجم فایل 818 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه........................................................................ 12

2-2. کلیات RM............................................................ 12

2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM .......................................... 12

2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند..................... 15

2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند.......................................... 17

2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده.................. 18

2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند..................... 19

2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند.............................. 21

2-4-1. اعتماد.................................................. 21

2-4-2. تعهد........................................................ 22

2-4-3. ارتباطات.............................................................. 23

2-4-4. حل تعارض...................................................... 24

2-4-5. شایستگی......................................................... 25

2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند................................................ 25

2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند.............................. 25

2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران.................... 31

2-5-3. مدل مورگان و هانت..................................... 33

2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند.................................... 35

2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای.............................. 35

2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات....................... 37

2-7. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)........................... 38

2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV .......................................... 40

2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری............................. 47

2-10. روش های متداول محاسبه CLV ................................... 48

2-11. مؤلفه های CLV ....................................................... 50

2-11-1. وفاداری........................................................... 51

2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)............................... 54

2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری).................................. 56

2-11-4. میزان استفاده از خدمات................................. 56

2-12. پیشینه تحقیق............................................................. 58

2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)............................................... 58

2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV).................... 59

2-12-3. RM و CLV................................................. 60




۸ مهر ۱۳۹۷ - پکیج مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV). دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 818 کیلو ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) ... تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند… ... ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)… ... مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - خرید ارزان ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV). دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 818 ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) سلامی ازدلی تنها دانشجوی دانشگاهی برای دریافت فایل با عنوان ...
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - خرید ارزان ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) سلامی به قلب شکسته آدمها! محقق عزیز شما برای دانلود فایل ...
ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) ... کلید واژه: بازاریابی رابطه‌مند، ارزش چرخه عمر مشتری، بانک صادرات. ... فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق ... بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر ...
تعداد صفحات فایل: ۵۴. مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV). قیمت فایل فقط ۱۵,۰۰۰ تومان. بصورت فایل ورد. همراه با منابع.
بکارگیری CLV در صنعت بانکداری ... بازاریابی رابطه‌مند (RM) ... برچسبها ادبیات ارزش چرخه عمر مشتری ادبیات و پیشینه تحقیق مبانی نظری رایگان مبانی نظری و ...
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV). قیمت, 15,000 تومان. نام, * الزامی. نام خانوادگی, * الزامی. ایمیل, * الزامی نامعتبر. موبایل
بازدید: 104 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 818 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 54. مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.