دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 21 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 818 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 54 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1. مقدمه........................................................................ 12
2-2. کلیات RM............................................................ 12
2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM .......................................... 12
2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطهمند..................... 15
2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطهمند.......................................... 17
2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده.................. 18
2-3. استراتژی های بازاریابی رابطهمند..................... 19
2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطهمند.............................. 21
2-4-1. اعتماد.................................................. 21
2-4-2. تعهد........................................................ 22
2-4-3. ارتباطات.............................................................. 23
2-4-4. حل تعارض...................................................... 24
2-4-5. شایستگی......................................................... 25
2-5. مدل های بازاریابی رابطهمند................................................ 25
2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطهمند.............................. 25
2-5-2. مدل بازاریابی رابطهمند بیتی و همکاران.................... 31
2-5-3. مدل مورگان و هانت..................................... 33
2-6. بانک ها و بازاریابی رابطهمند.................................... 35
2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای.............................. 35
2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات....................... 37
2-7. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)........................... 38
2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV .......................................... 40
2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری............................. 47
2-10. روش های متداول محاسبه CLV ................................... 48
2-11. مؤلفه های CLV ....................................................... 50
2-11-1. وفاداری........................................................... 51
2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)............................... 54
2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری).................................. 56
2-11-4. میزان استفاده از خدمات................................. 56
2-12. پیشینه تحقیق............................................................. 58
2-12-1. بازاریابی رابطهمند (RM)............................................... 58
2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV).................... 59
2-12-3. RM و CLV................................................. 60