مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل doc
حجم فایل 312 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-1) مقدمه ............................................................. 16

2-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند ............................... 17

2-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند ............................... 20

2-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند ................................. 23

2-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی............... 23

2-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند.................... 26

2-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط....................................... 27

2-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند ......................... 28

(2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند.................28

2-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند..... 29

2-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی........... 31

2-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند................... 32

2-1-8-5 ) مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمان های صنعتی.......... 34

2-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت................................... 35

2-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید................................... 36

2-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین .................................... 37

2-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر ............. 37

2-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند....................... 38

2-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری................. 41

2-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها.................... 42

2-2-1) مشتری کیست؟.............................................. 43

2-2-2 ) اهمیت مشتری .............................................. 43

2-2-3 ) انواع مشتریان............................................... 44

2-2-4) تعریف رضایت مشتری...................................... 46

2-2-5)مزایای رضایت مشتری............................................. 50

2-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان................................... 51

2-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری................................. 52

2-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری................... 53

2-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری................................. 57

2-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری....................... 58

2-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM....................... 59

2-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری............................. 59

2-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM.............................. 60

2-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )................ 60

2-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات...................... 61

2-2-16)شکایات مشتری................................................. 61

2-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی......................... 62

2-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا.................. 62

2-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری...................... 63

2-2-20)رابطه­ ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری............................ 64

2-2-21)کارمند موفق................................................ 64

2-2-22)رضایت مشتری و رابطه­ ی آن با وفاداری......................... 65

2-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری....................... 66

2-3)پیشینه تحقیق.......................................................... 66

2-3-1)تحقیقات داخلی............................................. 66

2-3-2)تحقیقات خارجی................................................. 69




۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - مشتری گرامی، همکاران ما فایلی با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2) آماده نموده اند؛ ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2) سلام گل همیشه بهارم جوینده محترم این محصول با عنوان ...
۴ شهریور ۱۳۹۷ - تسلط بر سرنوشت و جامعه عمل پوشاندن به رویاها هدف نهایی زندگی است./ مارک فیشر. درس پژوه محترم جهت دانلود محصول با عنوان مبانی نظری و وپیشینه ...
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 152 کیلو بایت.
۱۳ تیر ۱۳۹۷ - مطالب مرتبط: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتریان و تعاریف و نظریه های بیمه (فصل دوم حسابداری) مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 312 کیلو بایت. تعداد صفحات : 64.
دسته: مدیریت بازدید: ۳ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۳۱۲ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۶۴. مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری. قیمت فایل ...
دانلود مبانی نظری نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری,دانلود مبانی نظری رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری,مبانی نظری انواع سیستم های CRM,پیشینه ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری .... عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه ...
۲ مرداد ۱۳۹۷ - جهت خواندن مطالب بیشتر در مورد محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2) بر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.