مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 257 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه:...............................................................12

2-2- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:.........................................13

2-2-1- تعریف و مفهوم بازاریابی:..............................................13

2-2- 2- عوامل مؤثر بازاریابی:........................................................14

2-2-3- فرآیند بازاریابی:.................................................15

2-2-4- مفاهیم اصلی بازاریابی:..............................................15

2-2-4-1- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:.........................15

2-2-4-2- داد و ستد و ارتباطات:.........................................16

2-2-4-3- بازارها:.........................................................................16

2-2-5- اهداف بازاریابی:............................................................17

2-2-6- بازاریابی اجتماعی:............................................17

2-2-6-1-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:..............................17

2-2-6-2- تعریف بازاریابی اجتماعی:.........................................18

2-2-6-3- مفهوم بازاریابی اجتماعی:.....................................19

2-2-6-4- ماهیت بازاریابی اجتماعی:......................................20

2-2-6-5- ابعاد بازاریابی اجتماعی:..............................................21

2-2-6-6 مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:..................22

2-2-6-7- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:............23

2-2-6-8- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:.........24

2-2-6-9- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:.....................25

2-2-6-10- بازاریابی اجتماعی راهبردی:.............................27

2-2-6-11- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..........................................30

2-2-6-12- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:....................32

2-2-6-13- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:............................32

2-2-6-14 مدل بازاریابی اجتماعی:.........................................33

2-2-6-15- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:....................36

2-3- وفاداری مشتری:........................................................... 38

2-3-1- تعریف مشتری:.........................................................39

2-3-2- اهمیت مشتری:.............................................................39

2-3-3- صدای مشتری:.............................................................40

2-3-4- تعریف رضایت مشتری:...................................................40

2-3-5- انواع مشتری از نظر رضایت:.....................................41

2-3-6- تعریف وفاداری مشتری:..................................................42

2-3-7- مشتری وفادار:..............................................................43

2-3-8- انواع وفاداری:...................................................................43

2-3-9-عوامل مؤثر بر وفاداری:..............................................45

2-3-10- مزایای وفادار سازی مشتری:.........................................46

2-3-11- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:..............46

2-3-12- وفاداری خدمت:..............................................47

2-3-13- وفادار سازی مشتریان بانک:....................................48

2-3-14- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:....50

2-4- بیشینه تحقیقات انجام شده:................................................51

2-4-1- تحقیقات خارجی:............................................................51

2-4-2- تحقیقات داخلی:..........................................................51




۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - نمونه مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 257 کیلو بایت. تعداد صفحات : ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در ... فایل ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان ... ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان دسته بندی : مدیریت ...
هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند و قصد ... برای باقیماندن در این بازار رقابتی روزنه‌هایی برای حفظ و وفاداری مشتریان وجود ... جز در سایة ادبیات و پیشینة آن میسر نیست، در این قسمت مبانی نظری مرتبط با ...
PMD122-رضایت مشتری-مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی ... H228- مقاله ترجمه شده 2016 : مسئولیت اجتماعی و دارایی های نقدی شرکت ها ... PRM43- پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در بانک.
۲ خرداد ۱۳۹۷ - دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 257 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46. مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری ...
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - برای مشاهده مبانی نظری ارزش ویژه برند اینجا کلیک کنید >>>>> مبانی نظری ارزش ... بر روی شناخت فاکتورهایی که در زمینه رضایت مشتریان و وفاداری آنان. ... بازاریابی بر نقش حیاتی میان فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت مؤثر ...
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان دارای 39 صفحه می باشد و ... در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و ...
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری ... ۲-۱-۲)تاریخچه بازاریابی رابطه مند … ... ۲-۲-۸)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری… ... مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری · دانلود پاورپوینت ...
دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی وفاداری و رضایت مشتری,کیفیت خدمات,کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان,مبانی نظری بازاریابی رابطه مند ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.