مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش


مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

,

,
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 294 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12

2-1-1- مقدمه. 12

2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14

2-1-2-1-رویکرد تولید. 14

2-1-2-2-رویکرد محصول.. 14

2-1-2-3-رویکرد فروش.... 14

2-1-2-4-رویکرد بازاریابی.. 15

2-1-2-5-رویکرد بازاریابی اجتماعی.. 16

2-1-3-فرایند بازاریابی.. 17

2-1-4-هدف گیری بازار 18

2-1-5-محیط بازاریابی.. 20

2-1-5-1-محیط خرد. 21

2-1-5-2-محیط کلان.. 22

2-1-6-رفتار خرید مصرف‌ کننده 23

2-1-6-1-گرایش خریدار 25

2-1-6-2-رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 25

2-2-1- مقدمه. 26

2-2-2-محصول.. 29

2-2-2-1-کیفیت محصول.. 29

2-2-2-1-1-نگرش سنتی کیفیت... 31

2-2-1-2-اهمیت کیفیت محصولات... 32

2-2-2-1-3- تاثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در آمیخته بازاریابی: 34

2-2-2-2-تنوع محصول.. 35

2-2-2-3-طرح کالا. 36

2-2-2-4-ویژگیهای کالا. 37

2-2-2-5- نام و نشان تجاری.. 38

2-2-2-6-بسته‌بندی محصول.. 41

2-2-2-6-1-جایگاه بسته‌بندی در بازاریابی.. 42

2-2-2-6-2-کارکردهای بسته‌بندی.. 43

2-2-2-6-3-فواید بسته‌بندی برای جامعه. 44

2-2-2-6-4-اثرات زیست-محیطی بسته‌بندی.. 45

2-2-2-6-5-بسته‌بندی به‌عنوان تبلیغات جدید. 45

2-2-2-6-6-عناصر بسته‌بندی.. 47

2-2-2-7-اندازه ، ابعاد و حجم کالا: 50

2-2-2-8- ضمانت نامه محصول.. 50

2-2-2-9-مرجوعی های کالا. 52

2-2-2-10-خدمات... 52

2-2-3-قیمت... 53

2-2-3-1-اهداف قیمت گذاری.. 54

2-2-3-2-عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌.. 56

2-2-3-3-مراحل قیمت‌گذاری.. 58

2-2-4-کانال توزیع( مکان) 61

2-2-4-1-استراتژی‌های انتخاب کانال توزیع.. 63

2-2-4-2- مراحل طراحی کانال‌های توزیع.. 64

2-2-4-3-وظایف کانال توزیع.. 65

2-2-4-4- انواع کانال های اصلی توزیع.. 66

2-2-4-5-ویژگی های سیستم توزیع مناسب... 68

2-2-4-6-ویژگی های کانال های توزیع لبنیات... 69

2-2-5-فعالیتهای ترفیعی و تشویقی.. 70

2-2-5-1-عوامل موثر در ترکیب ترفیع: 71

2-2-5-2-تبلیغات... 72

2-2-5-3-پیشبرد فروش: 74

2-2-5-4-روابط عمومی.. 75

2-2-5-5-فروش حضوری.. 76

2-2-7-پیشینه پژوهش.... 81




۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - بصورت فایل ورد. همراه با منابع. 2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12. 2-1-1- مقدمه. 12. 2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14.
۴ شهریور ۱۳۹۷ - فایل آماده مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 85 کیلو بایت.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - بصورت فایل ورد. همراه با منابع. 2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12. 2-1-1- مقدمه. 12. 2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14.
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری ... ادبیات نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش دسته بندی : مدیریت ...
۲ شهریور ۱۳۹۷ - پروپوزال افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی هدف از این پروپوزال ... تدوین برنامه بازاریابی پروپوزال افزایش فروش پروپوزال تدوین برنامه ... برنامه بازاریابی – خرید آنلاین و دریافت مبانی نظری افزایش فروش با ... دانلود (پایان نامه بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((4P بر افزایش فروش و سهم بازار ...
دسته: مدیریت بازدید: ۳ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۸۵ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۵۵. مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده.
کد محصول: PMD40. تعداد صفحات : 60 صفحه. فرمت فایل WORD. قیمت:12000 تومان. دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید. مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ...
تحقیق فروش. استراتژی ... به منضور.,پیشینه و مبانی نظری آمیخته بازاریابی . [pdf] فصل دوم ... پاورپوینت استراتژی بازاریابی - راه های افزایش فروش - . گپ زدن با ...
ادبیات و مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی; پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی; مبانی نظری و پیشینه ... استراتژی های آمیخته بازاریابی اهداف .... افزایش فروش در شرکتها تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی تدوین برنامه ...
هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند و قصد ... علمی جز در سایة ادبیات و پیشینة آن میسر نیست، در این قسمت مبانی نظری مرتبط با .... اینترنت فرصتی را برای بازاریابان الکترونیکی برای افزایش فروش از راه ..... نتایج مطلوب، شبکه‌های اجتماعی را رسانهای نوین و بخش مهمی از آمیختة بازاریابی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.