دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 10 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 85 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع |
|
|
2-1- مقدمه..................................................................................... |
15 |
|
2-3- مسئولیت اجتماعی سازمان......................................... |
18 |
|
2-4- بازاریابی سبز......................................................... |
22 |
|
2-4-1- سطوح بازاریابی سبز ............................................... |
27 |
|
2-4-2- مراحل بازاریابی سبز ................................................... |
28 |
|
2-4-3- بازاریابی سبز در ایران..................................................... |
31 |
|
2-5- آمیخته بازاریابی سبز.......................................................... |
35 |
|
2-5-1- محصول سبز.................................................................. |
35 |
|
2-5-2- قیمت سبز..................................................................... |
42 |
|
2-5-3- ترفیع سبز........................................................... |
45 |
|
2-5-4- توزیع سبز............................................................... |
48 |
|
2-6- قصد خرید مصرف کننده............................................. |
53 |
|
2-7- پیشینه تحقیق ................................................................. |
56 |
|
2-7-1- پیشینه تحقیقات داخلی............................................ |
56 |
|
2-7-2- پیشینه تحقیقات خارجی............................................ |
59 |