مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی


مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

,

,
مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 33
فرمت فایل doc
حجم فایل 305 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه ............................................................................ 38

بخش اول: جذب سرمایه مشتری ............................................. 38

مشتری­ شناسی و مشتری­ گرایی ............................................ 38

شناسایی نیازهای مشتریان ..................................................... 39

اهمیت جذب سرمایه مشتری ..................................................... 40

بخش دوم: بازاریابی

مقدمه .................................................................................... 43

تعریف بازاریابی .................................................................... 43

اهمیت بازاریابی ........................................................................ 45

مؤلفه­ های فرآیند بازاریابی ....................................................... 47

الف) محیط بازار ..................................................................... 47

1- محیط کلان ........................................................................... 48

2- محیط خرد ...................................................................... 48

ب) سیستم­ های اطلاعات بازاریابی .............................................. 49

ج) برنامه ­ریزی بازاریابی ........................................................ 50

د) فرآیند اجرای بازاریابی ............................................................. 50

ه) سیستم کنترل و نظارت .................................................... 51

اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ............................................... 52

الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ................................................. 53

ب) تبلیغ با هدف ترغیب ..................................................... 53

ج) تبلیغ با هدف یادآوری ............................................................ 53

بخش سوم: بازاریابی اجتماعی

مقدمه ............................................................................... 54

مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ............. 55

تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ............................... 56

مفهوم بازاریابی اجتماعی .......................................................... 59

تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی .......................................... 62

تعریف بازاریابی اجتماعی ...................................................... 63

دیدگاه بازاریابی اجتماعی ....................................................... 65

ابعاد بازاریابی اجتماعی ..................................................... 66

مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی ............................... 67

مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................... 68

جنبه ­های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری .......................... 71

آمیخته بازاریابی .................................................................. 72

بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده

مطالعات انجام شده در ایران ................................................. 74

مطالعات انجام شده در سایر کشورها ...................................... 80

بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق ............................................. 82




۴ شهریور ۱۳۹۷ - پکیج مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 305 کیلو بایت.
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ادبیات نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 305 کیلو بایت. تعداد صفحات : ...
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - مبانی پیشینه مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی درودی به سادگی سلام شما در حال خواندن پیش نوشته ی مطلب میباشید ...
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - خرید ارزان ادبیات نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 305 کیلو بایت.
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - پایان نامه مهندسی مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی دیگر هیچ چیز نمی خواهد، نمی تواند تسکینم بدهد هم اکنون شما در حال ...
بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانههای بازاریابی اجتماعی. (مطالعه موردی: .... 1-9- پیشینه تحقیق . .... فصل دوم: پیشینه تحقیق و مبانی نظری.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - مشتری گرامی، همکاران ما فایلی با عنوان بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با ... هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی در سپرده ... خرید ارزان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با ...
بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی ... فصل دوم: پیشینه تحقیق و مبانی نظری. ۲-۱- مقدمه ۳۸. بخش اول: جذب سرمایه مشتری ۳۸.
... پروپوزال ارشد,رسانه های بازاریابی اجتماعی,رشته مدیریت بازرگانی,عوامل جذب سرمایه مشتری ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت دانش.
خانه / مدیریت بازرگانی / نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده ... مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.