مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 30
فرمت فایل doc
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.................................................................. 25

بخش اول- مبانی نظری بازاریابی........................................... 26

2-1-1- مدیریت بازاریابی........................................................... 26

2-1-2-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها...................... 29

2-1-3-بازاریابی رابطه مند..................................................... 31

2-1-4-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری......... 34

2-1-5-ارتباطات بازاریابی....................................................... 37

2-1-6-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی.................................. 39

2-1-7-حرکت به سوی ارتباطات منسجم.......................... 40

2-1-8-سیستم اطلاعات بازاریابی.............................................. 41

2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری 43

2-1-10-تحقیقات بازار........................................................ 46

بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین................................... 48

2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. 48

2-2-2 تاریخچة بانکداری در ایران..................... 50

2-2-3-بانکداری نوین................................................ 53

2-2-4-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی ................. 56

2-2-5-تعریف بانکداری الکترونیکی................................ 58

2-2-6-مزایای بانکداری الکترونیکی................................... 59

2-2-7-شبکه های بانکداری الکترونیکی.............................. 62

2-2-8-انواع بانکداری الکترونیکی.................................... 65

2-2-9-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی……………........... 68

2-2-10-کانالهای بانکداری الکترونیکی.............................. 70

2-2-11-ماشین خود پرداز (ATM)................................... 73

2-2-12-ماشین های نقطه فروش EFT POS........................... 74

2-2-13-بانکداری تلفنی..................................................... 75

2-2-14-بانکداری اینترنتی................................................... 76

2-2-15-بانکداری موبایلی................................................. 79

2-2-16-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی............................... 82

بخش سوم- پیشینه تحقیق............................................... 87

2-3-1- تحقیقات خارجی:............................................... 87

2-3-2- تحقیقات داخلی:.................................................... 89

بخش چهارم- جمع بندی فصل و ارائه مدل............................ 92




۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود ادبیات نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری ... بخش اول- مبانی نظری بازاریابی… ... 2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. 48.
2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری 43 2-1-10-حقیقات بازار 46 بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین 48 2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در ...
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) ... بانکداری نوین بر روی عملکرد بانک ها تأثیرگذار می باشد. ... کاربرد فنّاوری ارتباطات الکترونیکی در بخش بانکداری، برای اولین بار در سیستمهای پرداخت بین بانکی و با ... خود تحت عنوان 'چالش های بازاریابی در بانکداری انگلستان' به این نتیجه رسیده اند ...
۵ تیر ۱۳۹۶ - 2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری 43 2-1-10-حقیقات بازار 46 بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین 48 2-2-1 تاریخچه ...
۲-۱-۹-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری. ۲-۱-۱۰-حقیقات بازار. بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین. تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری ... ۲-۱-۱۰ ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری… ... ۲-۲-۱۴)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )…
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - مبانی نظری بازاریابی, مبانی نظری سیستم نوین بانکداری, مبانی نظری ... نظری و پیشینه تحقیق 2-1- مقدمه 1 بخش اول- مبانی نظری بازاریابی 2 ...
با پیروزی انقلاب اسلامی، حذف ربا از نظام بانکی و اصلاح سیستم بانکی که تا آن ... بازاریابی عصبی،یک رویکرد نظری و مفهومی نسبتاً جدید است با این ایده که یک ...
اتصال برخط مشتریان به بانک، سیستم بانکی در آغاز راه قرار دارد به همین دلیل، فن آوری اطلاعات. آنچنان که بایسته، ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش. ۱. -. ۲. مبانی نظری.
بانکداری الکترونیک ارائه و دانلود منابع علمی فارسی و انگلیسی و کتاب های ... الکترونیکی و تجارت الکترونیک- مبانی و چارچوب نظری پیشینه تحقیق داخلی و خارجی ... SA99- تعیین تفاوتها و تشابه ها در ارائه خدمات نوین بانکی پست بانک با سایر .... سیستم اطلاعات مدیریت بازاریابی، و رضایت‌مندی مشتریان محصولات شرکت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.