مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی


دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

,

بررسی مدیریت بازار و بازاریابی

,

پاورپوینت جامع و کامل مدیریت بازار و بازاریابی

,

کاملترین پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

,

پکیج پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

,

مقاله مدیریت بازار و بازاریابی

,

تحقیق مدیریت بازار و بازاریابی

,

,
دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی بررسی مدیریت بازار و بازاریابی پاورپوینت جامع و کامل مدیریت بازار و بازاریابی کاملترین پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی پکیج پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی مقاله مدیریت بازار و بازاریابی تحقیق مدیریت بازار و بازاریابی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 56
فرمت فایل ppt
حجم فایل 56 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 27 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت بازار و بازاریابی

تعاریف بازاریابی بازار یابی یعنی انجام فعالیتهائی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن.

بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شودکه، جریان کالاها و خدمات را از تولید کننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهائی آن هدایت می کند.

بازار یابی عبارتست از فرایندی که طی آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران ، خواسته ها ونیازهای خود را تامین می کنند.

تعریف بازار یابی دربازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی ، طراحی، تدارکات ، تولید ، بیمه ، کنترل کیفیت ، انبارداری وآماده سازی برای مصرف،تعیین قیمت ، تعیین عوامل فروش ، شناسائی مشتری ، بسته بندی ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوریکه توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید. تقسیم
جمعیتی در آمد عوامل
چند گانه جمعیتی سن
و
دوره زندگی جنسیت تقسیم روانی طبقه اجتماعی سبک
زندگی خصوصیات شخصیتی


تقسیم بندی
رفتار عقیده ونگرش مردم
نسبت به کالا میزان اطلاع
و
آمادگی خریدار وضعیت وفاداری میزان
مصرف وضعیت
مصرفی
استفاده کنندگان مزایای مورد انتظار
مصرف کنندگان مناسبتها
و
موقعیتها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد . با توجه به منابع موجود در موسسه ،
امکان اجرا داشته باشد . میزان خرید بخشهای مختلف
قابل اندازه گیری باشد . خریداران بخشهای مختلف قابل دسترس باشند .

سه استراتژی
تعیین بازار هدف استراتژی بازاریابی یکسان(غیر تفکیکی) استراتژی بازاریابی متفاوت(تفکیکی) استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)



عوامل موثر بر
انتخاب
استراتژی بازاریابی استراتژی بازاریابی رقبا سیکل
عمر کالاها میزان
تجانس بازارها میزان تشابه محصولات میزان منابع و امکانات شرکت لزوم برنامه ریزی در بازاریابی
بهترین راهبردها (استراتژیها )،خط مشی ها،فنون وشیوه ها
و سیاست گذاری های بازاریابی بدون توجه به بازاریابی اجرائی،
محکوم به شکست هستند . منظور از بازاریابی اجرائی یا عملیاتی عبارتست از توانمند سازی موسسه به منظورتهیه وتنظیم ، تدوین ونیز اجرای برنامه های کارآ واثر بخش بازاریابی . بنابراین همه راهبردها و سیاستهای بازاریابی باید در قالب یک برنامه منسجم تدوین گردد،که سازمان بازاریابی بتواند به خوبی
از عهده اجرای آن برآید.



2- تصمیم گیری در مورد ویژگیهای محصول 4- تصمیم گیری در مورد علامت تجاری 5- تصمیم گیری در مورد بسته بندی کالا 6- اخذ تصمیمات لازم در مورد برچسب کالا 3- تصمیم گیری در مورد طرح کالا 7- تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول 1- تصمیم گیری در مورد کیفیت کالا تصمیمات عمده مدیران بازار یابی در مورد محصول عوامل اصلی موثردر تصمیم گیری، در مورد قیمت 5- ماهیت بازار تقاضا 6- قیمت کالاهای ر قبا
9- دولت
3- هزینه ها 4- ملاحظات سازمانی 8- واسطه های فروش 1-اهداف بازاریابی موسسه 2- خط مشی آمیزه های بازاریابی
7- شرایط اقتصادی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.