دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 40 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 659 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
بخشی از محتوای فایل:
چکیده:
استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار فراگیرشده است و سازمان ها باید این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خود مدیریت کنند. شرکت ها به این موضوع پی برده اند که این تغییر رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و توسعه قابلیت های بازاریابی جدید هستند که رضایت مشتری را تسهیل می کنند. هدف از این مطالعه و تحقیق بررسی بر این موضوع استکه چگونگ استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند به شرکت ها کمک کند تا توانایی های جدید CRM را تقویت کند و راهبردهای بازاریابی و عملکرد کسب و کار را بهبود بخشد. ما نشان می دهیم می کنیم که قابلیت های CRM اجتماعی زمانی مهم هستند که شرکت ها رسانه های اجتماعی را در استراتژی های بازاریابی خود بکار گیرند تا مشارکت مشتری و عملکرد شرکت را بهبود بخشد. ما از لحاظ تجربی دادههای 232 شرکت را با استفاده از فیس بوک، COMPUSTAT آمریکای شمالی و پایگاههای داده های سالانه Global Fundamentals را برای دوره 2004-2014 تحلیل می کنیم. این مطالعه با تایید یک فرم جدید از توانایی های CRM - CRM اجتماعی - با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منابع و چارچوب نظری توانایی پویا،و با نشان دادن اینکه استفاده از رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تقویت تاثیر مثبت توانایی های CRM اجتماعی بر روی عملکرد شرکت دارد، به منابع موجود کمک می کند.
معرفی
همانطور که شبکه های رسانه ای اجتماعی در دهه گذشته به سرعت در حال گسترش بوده و گسترش یافته است، علاقه به بازاریابی رسانه های اجتماعی در بین دانش پژوهان و سازمان های بازاری نیز به شدت افزایش یافته است. همچنین که مدیران در ارتباط با شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از ارتباطات بازاریابی یکپارچه خود راحت تر و فعالتر هستند، به طور طبیعی توجه خود را به سوالات مربوط به بازده سرمایه گذاری رسانه های اجتماعی جلب کرده اند: آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند عملکرد شرکت را بهبود بخشد؟...
دسته بندی | علوم اجتماعی |
بازدید ها | 36 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 284 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
چکیده محتوای فایل:
کالایی شـدن دانشگاه
(با مصادیق: استاد-دانشجو)
و
بازاریابی معناگـرا
عناوین بحث
سوالات اساسی:
1- کالایی شدن چیست؟
2- کالایی شدن دانشگاه چیست؟
3- بازاریابی چیست؟
4- بازاریابی معناگرا چیست؟
5- معناگرایی چیست؟
6- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟
مقدمه
اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفههای نظری باشد، نوعاً دغدغههای محقق میباشد.
از آنجایی که مدرکگرایی در حال به اوج رسیدن میباشد
و گرایشات و احساسات بیهویتانه در افراد در حال افزایش میباشد
و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن میباشد
دانشگاه و دانشجو و استاد آنچه باید باشند، نیستند
که در این مبحث، از آن، تعبیر به کالاگرایی مینماییم
1- کالایی شدن/کالاگرایی
مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصولگرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی
به این مفهوم که صرفاً به ویژگیهای کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه میگردد.
مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا میبینیم با مختصات و ویژگیهایی که در محصول است. (کالا= Product)
مفهوم سوم: فقدان مزیتهای مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیتهای بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمیدهیم.
مفهوم چهارم: خود کالا انگاشتگی در افراد بوجود آمده است.
به این مفهوم که دانشگاهیان خود را کالا میپندارند.
گاهی دانشگاهیان، دانشگاه را کالا میپندارند... لیکن گاهی خود را کالا میپندارند.
زمانی که خود را کالا پنداریم، بدنبال بسط هویت خود با افزودن کالا خواهیم بود.
آفت این دیدگاه منجر به ایجاد مَتِریالیسم اخلاقی/رفتاری میشود، بگونهای که افراد، دانشگاهیان، استادان و دانشجویان خودشان را به مثابه کالا دیده و هویت خود را با توجه به بسط مالکیت، بسط میدهند که باعث بوجود آمدن آثار منفی بسیاری در کارکردهای اجتماعی میشود.
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 15 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 176 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
فهرست:
مفهوم بحران
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
استراتژیهای بازاریابی
توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران
چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران
مدیرت موانع وچالشها
مدیریت مخارج
مدیریت منابع
مدیریت منافع
————-
مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.
براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.
دسته بندی | اقتصاد |
بازدید ها | 13 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 822 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
کتاب تکنیک فروش در بازاریابی
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 10 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 85 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع |
|
|
2-1- مقدمه..................................................................................... |
15 |
|
2-3- مسئولیت اجتماعی سازمان......................................... |
18 |
|
2-4- بازاریابی سبز......................................................... |
22 |
|
2-4-1- سطوح بازاریابی سبز ............................................... |
27 |
|
2-4-2- مراحل بازاریابی سبز ................................................... |
28 |
|
2-4-3- بازاریابی سبز در ایران..................................................... |
31 |
|
2-5- آمیخته بازاریابی سبز.......................................................... |
35 |
|
2-5-1- محصول سبز.................................................................. |
35 |
|
2-5-2- قیمت سبز..................................................................... |
42 |
|
2-5-3- ترفیع سبز........................................................... |
45 |
|
2-5-4- توزیع سبز............................................................... |
48 |
|
2-6- قصد خرید مصرف کننده............................................. |
53 |
|
2-7- پیشینه تحقیق ................................................................. |
56 |
|
2-7-1- پیشینه تحقیقات داخلی............................................ |
56 |
|
2-7-2- پیشینه تحقیقات خارجی............................................ |
59 |