مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش


مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

,

,
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 294 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12

2-1-1- مقدمه. 12

2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14

2-1-2-1-رویکرد تولید. 14

2-1-2-2-رویکرد محصول.. 14

2-1-2-3-رویکرد فروش.... 14

2-1-2-4-رویکرد بازاریابی.. 15

2-1-2-5-رویکرد بازاریابی اجتماعی.. 16

2-1-3-فرایند بازاریابی.. 17

2-1-4-هدف گیری بازار 18

2-1-5-محیط بازاریابی.. 20

2-1-5-1-محیط خرد. 21

2-1-5-2-محیط کلان.. 22

2-1-6-رفتار خرید مصرف‌ کننده 23

2-1-6-1-گرایش خریدار 25

2-1-6-2-رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 25

2-2-1- مقدمه. 26

2-2-2-محصول.. 29

2-2-2-1-کیفیت محصول.. 29

2-2-2-1-1-نگرش سنتی کیفیت... 31

2-2-1-2-اهمیت کیفیت محصولات... 32

2-2-2-1-3- تاثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در آمیخته بازاریابی: 34

2-2-2-2-تنوع محصول.. 35

2-2-2-3-طرح کالا. 36

2-2-2-4-ویژگیهای کالا. 37

2-2-2-5- نام و نشان تجاری.. 38

2-2-2-6-بسته‌بندی محصول.. 41

2-2-2-6-1-جایگاه بسته‌بندی در بازاریابی.. 42

2-2-2-6-2-کارکردهای بسته‌بندی.. 43

2-2-2-6-3-فواید بسته‌بندی برای جامعه. 44

2-2-2-6-4-اثرات زیست-محیطی بسته‌بندی.. 45

2-2-2-6-5-بسته‌بندی به‌عنوان تبلیغات جدید. 45

2-2-2-6-6-عناصر بسته‌بندی.. 47

2-2-2-7-اندازه ، ابعاد و حجم کالا: 50

2-2-2-8- ضمانت نامه محصول.. 50

2-2-2-9-مرجوعی های کالا. 52

2-2-2-10-خدمات... 52

2-2-3-قیمت... 53

2-2-3-1-اهداف قیمت گذاری.. 54

2-2-3-2-عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌.. 56

2-2-3-3-مراحل قیمت‌گذاری.. 58

2-2-4-کانال توزیع( مکان) 61

2-2-4-1-استراتژی‌های انتخاب کانال توزیع.. 63

2-2-4-2- مراحل طراحی کانال‌های توزیع.. 64

2-2-4-3-وظایف کانال توزیع.. 65

2-2-4-4- انواع کانال های اصلی توزیع.. 66

2-2-4-5-ویژگی های سیستم توزیع مناسب... 68

2-2-4-6-ویژگی های کانال های توزیع لبنیات... 69

2-2-5-فعالیتهای ترفیعی و تشویقی.. 70

2-2-5-1-عوامل موثر در ترکیب ترفیع: 71

2-2-5-2-تبلیغات... 72

2-2-5-3-پیشبرد فروش: 74

2-2-5-4-روابط عمومی.. 75

2-2-5-5-فروش حضوری.. 76

2-2-7-پیشینه پژوهش.... 81


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 257 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه:...............................................................12

2-2- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:.........................................13

2-2-1- تعریف و مفهوم بازاریابی:..............................................13

2-2- 2- عوامل مؤثر بازاریابی:........................................................14

2-2-3- فرآیند بازاریابی:.................................................15

2-2-4- مفاهیم اصلی بازاریابی:..............................................15

2-2-4-1- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:.........................15

2-2-4-2- داد و ستد و ارتباطات:.........................................16

2-2-4-3- بازارها:.........................................................................16

2-2-5- اهداف بازاریابی:............................................................17

2-2-6- بازاریابی اجتماعی:............................................17

2-2-6-1-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:..............................17

2-2-6-2- تعریف بازاریابی اجتماعی:.........................................18

2-2-6-3- مفهوم بازاریابی اجتماعی:.....................................19

2-2-6-4- ماهیت بازاریابی اجتماعی:......................................20

2-2-6-5- ابعاد بازاریابی اجتماعی:..............................................21

2-2-6-6 مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:..................22

2-2-6-7- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:............23

2-2-6-8- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:.........24

2-2-6-9- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:.....................25

2-2-6-10- بازاریابی اجتماعی راهبردی:.............................27

2-2-6-11- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..........................................30

2-2-6-12- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:....................32

2-2-6-13- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:............................32

2-2-6-14 مدل بازاریابی اجتماعی:.........................................33

2-2-6-15- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:....................36

2-3- وفاداری مشتری:........................................................... 38

2-3-1- تعریف مشتری:.........................................................39

2-3-2- اهمیت مشتری:.............................................................39

2-3-3- صدای مشتری:.............................................................40

2-3-4- تعریف رضایت مشتری:...................................................40

2-3-5- انواع مشتری از نظر رضایت:.....................................41

2-3-6- تعریف وفاداری مشتری:..................................................42

2-3-7- مشتری وفادار:..............................................................43

2-3-8- انواع وفاداری:...................................................................43

2-3-9-عوامل مؤثر بر وفاداری:..............................................45

2-3-10- مزایای وفادار سازی مشتری:.........................................46

2-3-11- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:..............46

2-3-12- وفاداری خدمت:..............................................47

2-3-13- وفادار سازی مشتریان بانک:....................................48

2-3-14- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:....50

2-4- بیشینه تحقیقات انجام شده:................................................51

2-4-1- تحقیقات خارجی:............................................................51

2-4-2- تحقیقات داخلی:..........................................................51


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل doc
حجم فایل 312 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-1) مقدمه ............................................................. 16

2-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند ............................... 17

2-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند ............................... 20

2-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند ................................. 23

2-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی............... 23

2-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند.................... 26

2-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط....................................... 27

2-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند ......................... 28

(2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند.................28

2-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند..... 29

2-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی........... 31

2-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند................... 32

2-1-8-5 ) مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمان های صنعتی.......... 34

2-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت................................... 35

2-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید................................... 36

2-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین .................................... 37

2-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر ............. 37

2-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند....................... 38

2-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری................. 41

2-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها.................... 42

2-2-1) مشتری کیست؟.............................................. 43

2-2-2 ) اهمیت مشتری .............................................. 43

2-2-3 ) انواع مشتریان............................................... 44

2-2-4) تعریف رضایت مشتری...................................... 46

2-2-5)مزایای رضایت مشتری............................................. 50

2-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان................................... 51

2-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری................................. 52

2-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری................... 53

2-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری................................. 57

2-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری....................... 58

2-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM....................... 59

2-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری............................. 59

2-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM.............................. 60

2-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )................ 60

2-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات...................... 61

2-2-16)شکایات مشتری................................................. 61

2-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی......................... 62

2-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا.................. 62

2-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری...................... 63

2-2-20)رابطه­ ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری............................ 64

2-2-21)کارمند موفق................................................ 64

2-2-22)رضایت مشتری و رابطه­ ی آن با وفاداری......................... 65

2-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری....................... 66

2-3)پیشینه تحقیق.......................................................... 66

2-3-1)تحقیقات داخلی............................................. 66

2-3-2)تحقیقات خارجی................................................. 69


ادامه مطلب ...

مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 20
فرمت فایل doc
حجم فایل 1976 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 102
مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. 16

2-1) مشتری.. 17

2-1-1) تعریف مشتری.. 17

2-1-2) اهمیت مشتری.. 17

2-1-3)نیازهای مشتریان. 18

2-1-4)دسته بندی مشتریان. 21

2-1-5) تفاوت مشتری با ارباب رجوع. 22

2-1-6)فلسفه مشتری مداری.. 23

2-1-7)مشتری گرایی.. 25

2-1-8)طراحی ساختارهای مشتری محور. 26

2-1-9) نهادینه کردن اصول مشتری گرایی.. 28

2-1-10) گام های طلایی برای جذب مشتریان. 29

2-2)رضایت مشتری.. 31

2-2-1)فلسفه رضایت مشتری.. 31

2-2-2)تعریف رضایت مشتری.. 32

2-2-3) مزایای رضایت مشتری.. 34

2-2-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری.. 35

2-2-5)اهمیت تامین رضایت مشتری.. 38

2-2-6) انواع مشتریان از جنبه میزان رضایت... 39

2-2-7)چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری.. 41

2-2-8) اندازه گیری رضایت مشتری.. 41

2-2-9) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی.. 46

2-2-9-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 46

2-2-9-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 47

2-2-9-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس... 49

2-2-9-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی.. 50

2-2-9-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ... 51

2-3)ارتباطات... 52

2-3-1)تعریف ارتباط و ارتباطات... 52

2-3-2)انواع ارتباطات... 52

2-3-3)مهارتهای ارتباطی.. 53

2-3-4)ارتباطات سازمانی.. 54

2-3-5)منحنی طول عمر رابطه. 55

2-3-6)زنجیره مدیریت روابط.. 56

2-3-7)مراحل توسعه روابط با مشتریان. 57

2-4)بازاریابی رابطه مند. 59

2-4-1)تلاش های رابطه مند. 59

2-4-2)تعریف تلاش های رابطه مند. 59

2-4-3)تاکتیک های ایجاد رابطه(پیوند) 60

2-4-4)مفهوم بازاریابی رابطه مند. 62

2-4-4-1)زیربنای مفهومی.. 63

2-4-4-2)اصل اساسی توسعه روابط.. 65

2-4-5) ویژگیهای تحقیقات بازاریابی رابطه مند. 67

2-4-6)بازاریابی رابطه مند در برابر بازاریابی معامله ای.. 68

2-4-7)فلسفه رابطه مندی و تشریح ابعاد آن. 73

2-4-8)مدل بازارهای شش گانه. 83

2-4-9)مدل های مختلف بازاریابی رابطه مند. 89

2-4-9-1)مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی.. 89

2-4-9-2)مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند. 91

2-4-9-3)مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی.. 92

2-4-9-5)بازاریابی رابطه مند مدار (RMO) 93

2-4-9-6)مدل بازاریابی رابطه مند مورگان و هانت 96

2-4-10)مدیران بازاریابی رابطه مند در منطق خدمت برتر و تجربه. 98

2-5)پیشینه تحقیق.. 100

2-5-1)سوابق تحقیقات داخل کشور. 100

2-5-2)مقالات داخل کشور. 103

2-5-3)سوابق تحقیقات خارج از کشور. 107


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 21
فرمت فایل doc
حجم فایل 818 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه........................................................................ 12

2-2. کلیات RM............................................................ 12

2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM .......................................... 12

2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند..................... 15

2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند.......................................... 17

2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده.................. 18

2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند..................... 19

2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند.............................. 21

2-4-1. اعتماد.................................................. 21

2-4-2. تعهد........................................................ 22

2-4-3. ارتباطات.............................................................. 23

2-4-4. حل تعارض...................................................... 24

2-4-5. شایستگی......................................................... 25

2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند................................................ 25

2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند.............................. 25

2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران.................... 31

2-5-3. مدل مورگان و هانت..................................... 33

2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند.................................... 35

2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای.............................. 35

2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات....................... 37

2-7. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)........................... 38

2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV .......................................... 40

2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری............................. 47

2-10. روش های متداول محاسبه CLV ................................... 48

2-11. مؤلفه های CLV ....................................................... 50

2-11-1. وفاداری........................................................... 51

2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)............................... 54

2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری).................................. 56

2-11-4. میزان استفاده از خدمات................................. 56

2-12. پیشینه تحقیق............................................................. 58

2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)............................................... 58

2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV).................... 59

2-12-3. RM و CLV................................................. 60


ادامه مطلب ...