مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مقالات بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی و فروش , پاورپوینت بازاریابی , مقالات بازاریابی و فروش , مقاله در مورد بازاریابی, مقاله ترجمه شده در مورد بازاریابی , راهکارهای افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 30
فرمت فایل doc
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.................................................................. 25

بخش اول- مبانی نظری بازاریابی........................................... 26

2-1-1- مدیریت بازاریابی........................................................... 26

2-1-2-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها...................... 29

2-1-3-بازاریابی رابطه مند..................................................... 31

2-1-4-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری......... 34

2-1-5-ارتباطات بازاریابی....................................................... 37

2-1-6-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی.................................. 39

2-1-7-حرکت به سوی ارتباطات منسجم.......................... 40

2-1-8-سیستم اطلاعات بازاریابی.............................................. 41

2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری 43

2-1-10-تحقیقات بازار........................................................ 46

بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین................................... 48

2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. 48

2-2-2 تاریخچة بانکداری در ایران..................... 50

2-2-3-بانکداری نوین................................................ 53

2-2-4-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی ................. 56

2-2-5-تعریف بانکداری الکترونیکی................................ 58

2-2-6-مزایای بانکداری الکترونیکی................................... 59

2-2-7-شبکه های بانکداری الکترونیکی.............................. 62

2-2-8-انواع بانکداری الکترونیکی.................................... 65

2-2-9-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی……………........... 68

2-2-10-کانالهای بانکداری الکترونیکی.............................. 70

2-2-11-ماشین خود پرداز (ATM)................................... 73

2-2-12-ماشین های نقطه فروش EFT POS........................... 74

2-2-13-بانکداری تلفنی..................................................... 75

2-2-14-بانکداری اینترنتی................................................... 76

2-2-15-بانکداری موبایلی................................................. 79

2-2-16-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی............................... 82

بخش سوم- پیشینه تحقیق............................................... 87

2-3-1- تحقیقات خارجی:............................................... 87

2-3-2- تحقیقات داخلی:.................................................... 89

بخش چهارم- جمع بندی فصل و ارائه مدل............................ 92


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری

,

,
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 32
فرمت فایل doc
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

بخش اول:مبانی نظری.. 16

2-1 مقدمه. 16

2-2 وفاداری مشتری.. 17

2-2-1 تعاریفی از وفاداری مشتری.. 19

2-2-2 رویکردهای وفاداری مشتری.. 19

2-2-2-1 وفاداری رفتاری.. 20

2-2-2-2 وفاداری نگرشی.. 20

2-2-2-3 وفاداری مشتری به عنوان یک ساختار دو بعدی.. 22

2-2-3 وضعیت وفاداری.. 22

2-2-4 مدلهای وفاداری مشتری.. 24

2-2-5 مزایای مشتریان وفادار. 26

2-2-6بانکهای آینده و مشتری مداری.. 27

2-2-7 منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده 28

2-3 بازاریابی رابطه مند. 30

2-3-1 از بازاریابی سنتی تا بازاریابی رابطه مند. 30

2-3-2اجزا و عوامل بازاریابی رابطه ‌مند. 30

2-3-3 استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند. 32

2-4 اصل اساسی توسعه روابط.. 35

2-5 مفهوم بازاریابی رابطه مند. 35

2-5-1 تعاریف بازاریابی رابطه مند. 37

2-5-2 مزایای بازاریابی رابطه مند. 38

2-5-3 تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنّتی.. 41

2 -6 مدل های بازاریابی رابطه‌ مند. 42

2 -6-1 مدل تاهیر رشید. 42

2 -6-2مدل مورگان وهانت.. 43

2-6-3 مدل من سو واسپیس... 43

2-7 بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری.. 44

بخش دوم :پیشینه تحقیق. 46

پیشینه داخلی.. 46

پیشینه خارجی.. 51

خلاصه و جمع بندی فصل. 52


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی


مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

,

,
مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 33
فرمت فایل doc
حجم فایل 305 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه ............................................................................ 38

بخش اول: جذب سرمایه مشتری ............................................. 38

مشتری­ شناسی و مشتری­ گرایی ............................................ 38

شناسایی نیازهای مشتریان ..................................................... 39

اهمیت جذب سرمایه مشتری ..................................................... 40

بخش دوم: بازاریابی

مقدمه .................................................................................... 43

تعریف بازاریابی .................................................................... 43

اهمیت بازاریابی ........................................................................ 45

مؤلفه­ های فرآیند بازاریابی ....................................................... 47

الف) محیط بازار ..................................................................... 47

1- محیط کلان ........................................................................... 48

2- محیط خرد ...................................................................... 48

ب) سیستم­ های اطلاعات بازاریابی .............................................. 49

ج) برنامه ­ریزی بازاریابی ........................................................ 50

د) فرآیند اجرای بازاریابی ............................................................. 50

ه) سیستم کنترل و نظارت .................................................... 51

اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ............................................... 52

الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ................................................. 53

ب) تبلیغ با هدف ترغیب ..................................................... 53

ج) تبلیغ با هدف یادآوری ............................................................ 53

بخش سوم: بازاریابی اجتماعی

مقدمه ............................................................................... 54

مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ............. 55

تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ............................... 56

مفهوم بازاریابی اجتماعی .......................................................... 59

تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی .......................................... 62

تعریف بازاریابی اجتماعی ...................................................... 63

دیدگاه بازاریابی اجتماعی ....................................................... 65

ابعاد بازاریابی اجتماعی ..................................................... 66

مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی ............................... 67

مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................... 68

جنبه ­های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری .......................... 71

آمیخته بازاریابی .................................................................. 72

بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده

مطالعات انجام شده در ایران ................................................. 74

مطالعات انجام شده در سایر کشورها ...................................... 80

بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق ............................................. 82


ادامه مطلب ...

مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان


مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان

,

,
مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

بازاریابی

خدمات

کیفیت خدمات

تعریف کیفیت خدمات

ویژگیهای خدمات

بازاریابی خدمات

مولفه های موثر در بازاریابی خدمات مالی و بانکی

تعریف بانک

بازاریابی بانکی

محیط بازاریابی بانکی

مشتری

مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی

طبقه بندی مشتریان

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

خلق ارزش برای مشتری

رضایتمندی مشتری

بعد مبادله ای و بعد کلی

عملکرد بازاریابی

کارائی

جنبه کارائی- آنالیز بهره وری بازاریابی

اثر بخشی

تعاریفی از اثربخشی

رویکرد اثربخشی – ممیزی بازاریابی

بهره وری

تعریف شاخصهای بهره وری

انطباق پذیری

ایجاد تغییر

مشتری گرایی

یادگیری سازمانی

وفاداری

تعریف وفاداری

وفاداری در خدمات

خرید نخستین

تکرارخرید

مشتری ویژه

وکیل

عضو

شریک

سهامداران

ایجاد فایده برای مشتریان

افزایش مزایای اجتماعی

افزایش مزایای مالی

افزایش پیوندهای ساختاری

رویکردهای وفاداری

رویکرد رفتاری

رویکرد نگرشی

وفاداری شناختی

وفاداری احساسی

وفاداری کنشی

رویکرد ترکیبی

شاخصهای سنجش وفاداری

کیفیت خدمات

اعتماد

رضایت مشتری

الگوهای تقسیم بندی مشتریان بر اساس رویکردهای رفتاری

پیشینه تحقیق

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

نتیجه گیری و مدل مفهومی تحقیق


ادامه مطلب ...

مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: مدیریت بازاریابی صنعتی

مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: مدیریت بازاریابی صنعتی


مدیریت

,

بازاریابی

,

صنعتی

,

مدیریت بازاریابی

,

مدیریت بازاریابی صنعتی

,

بازاریابی صنعتی

,

مقاله انگلیسی ترجمه شده مدیریت بازاریابی صنعتیThe Organizational Buyer

,

,
عنوان انگلیسی مقاله The Organizational Buyer Behavior Learning Organization عنوان فارسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی فرمت فایل ترجمه شده فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش تعداد صفحات فایل ترجمه شده 11صفحه متن انگلیسی به همراه 11 صفحه ترجمه فارسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 19
فرمت فایل docx
حجم فایل 925 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: مدیریت بازاریابی صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 17004
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله:

The Organizational
Buyer Behavior
Learning Organization

عنوان فارسی مقاله : مدیریت بازاریابی صنعتی

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11صفحه متن انگلیسی به همراه 11 صفحه ترجمه فارسی

چند سطر از متن مقاله انگلیسی :

This study develops a framework of integrated propositions
of organizational learning in organizational buyer behavior. The
focus is on the communication activities and relationships between
and within the strategic business units operating within
the purchasing process. Field support for the proposed relationships
is provided in a series of case studies based on interviews
with 30 managers of lO strategic business units of a major publicly
owned global services organization. Implications are discussed
based on the framework and the case studies.

INTRODUCTION
Chris, a newly hired marketing research analyst in the organization,
needed a computer and printer for the office.
Chris ordered a system following purchasing department
procedures. Purchasing processed the order for the computer
that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris's
printer until enough printers were needed by the organization
to get a quantity discount. Six weeks after the order
was placed, Chris received the printer. Purchasing received
a quantity discount for the organization's printer order. What
purchasing did not consider was the productivity loss to Chris
during the 6 weeks of not having a printer.

چند سطر از ترجمه مقاله:

مدیریت بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.

مقدمه

کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت.


ادامه مطلب ...